Thursday, October 24, 2013

* MUKA DEPAN BLOG


MUKADIMAH:
Blog ini berkaitan buku bertajuk "Ensiklopedia Rawatan Penyakit dengan Madu Lebah", 
hasil tulisan ABDULLAH AL-QARI B. HJ SALLEH('A.Q.H.A.S)

Tujuan saya mewujudkan blog khas yang merujuk buku ini ialah untuk berkongsi kandungan di dalam buku ini dengan masyarakat tentang penggunaan madu lebah asli sebagai ikhtiar untuk merawat penyakit.  Saya sarankan sesiapa yang ingin lebih informasi supaya mendapatkannya di kedai-kedai buku.  Inilah sebab mengapa saya kongsikan semua details seperti di bawah (ISBN, dll).

Entri yang sedang anda baca ini akan sentiasa berada di tempat paling atas (tidak seperti kebiasaan entri terakhir akan berada di atas sekali.)  Ini kerana entri ini ialah 'muka depan' blog ini.

Besar harapan saya agar ramai antara kita yang akan mendapat kebaikan daripada blog yang seadanya ini.

Sebelum saya mengundur diri, saya ingin kongsikan terjemahan sebuah hadis Rasulullah s.a.w yang bermaksud:

"Perbandingan orang mu'min itu adalah seperti lebah: tiadalah dia makan melainkan makanan yang baik, dan tiadalah dia meletakkan melainkan yang baik." [H.R. Ibnu Hibbaan dan At-Tabaraani] * sumber Ibnu Raziin

Berikut ialah kulit buku depan "Ensiklopedia Rawatan Penyakit dengan Madu Lebah":


  1. Informasi tentang "Ensiklopedia Rawatan Penyakit dengan Madu Lebah" (sila klik)
  2. Siapa penulis "Ensiklopedia Rawatan Penyakit dengan Madu Lebah" (sila klik)
  3. Coretan Nida tentang "Ensiklopedia Rawatan Penyakit dengan Madu Lebah" (sila klik)
  4. Pengenalan tentang "Ensiklopedia Rawatan Penyakit dengan Madu Lebah" (sila klik)
  5. Berikut adalah senarai penggunaan madu lebah asli sebagai penawar penyakit-penyakit:

No comments:

Post a Comment